ארגון החתונה- מאחורי

זהו, החתונה מאחורי. אחרי כל כך הרבה ארגונים, הכנות, לחצים, פעימות לב כשמשהו נראה שהולך להתפקשש עד שפסעתי אל החופשה המסורתית אל מול קהל דומע ונרגש. האמת שלקחתי את מלאכת ארגון החתונה בקלילות ואולי אפילו יתרה.

מכיוון שאני לא באמת מכירה מקומות לאירועים פרטיים מהסוג אלא רק אולמות כנסים נעזרתי בחברה שזו ההתמחות שלה- לארגן חתונות. הנה הקישור לגני אירועים מומלצים שהיא הפנתה אותנו אליהם מתוך ניסיון מוצלח של עבודה מולם וגם כיוונה אותנו לספקים מומלצים למרות שעם אלו היתה לי כבר היכרות משלי במסגרת העבודה. בואו נגיד שהשירות הזה חסך לנו לא מעט התרוצצויות בזמן פנוי שאין לנו. חוץ מזה אני בעד לגמרי להשאיר את האחריות לדברים החשובים בידי אנשי מקצוע שהיו שם ויודעים מי נגד מי בכל הקשור לחתונות.

כעת, כשאני כבר אחרי, אני יכולה להגיד בלב שלם שבסופו של יום, ארגון והוצאה לפועל של אירועים, בין אם מדובר באירועים פרטיים או עסקיים, הרי שהרעיון אותו הדבר. ספקים נדרשים, מקום הולם- בהחלט, קייטרינג מוצלח כי בלי זה האירוע לא יצליח וכמובן גם האטרקציות והמתנות לאורחים. האורחים בארץ אוהבים לצאת עם משהו ביד, להרגיש שהם מיוחדים ושמוקירים להם תודה על שהשקיעו והגיעו. זה נכון גם בכנסים שאני מארגנת כשאנחנו נותנים להם מתנה ממותגת וזה נכון גם בהקשר להפתעה המתוקה שהענקנו לאורחים בחתונה. זה מה שנקרא- לצאת מהאירוע עם טעם טוב בפה

כתיבת תגובה