מה אני בעצם עושה בעבודה?

כחלק מהתפקיד שלי אני אחראית מ-א' ועד ת' על ארגון, תכנון והוצאה לפועל של תערוכות בהם החברה שלנו משתתפת. כנראה שבגלל שאני כל כך מתורגלת בהפקת אירועים אז הפקת החתונה היתה יחסית פשוטה ומובנית מאליה אחרי שהתנסיתי בהרמה של תערוכות רציניות.

התפקיד שלי כולל בעצם החלטה באיזה תערוכה כדאי לקחת חלק והאם זה יעיל ויתרום מבחינתו והיכן תהיה לחברה שלנו את החשיפה הרלוונטית והרחבה ביותר מול הקהל הממוקד ביותר. כמובן שאני צריכה אישור של מנהל השיווק כי זו רק החלטה שלי כי זה בכל זאת כרוך בהשקעת תקציב רציני במרבית המקרים אבל עדיין אני זו שמביאה את הרעיונות וההצעות מהשטח. אחרי שהוחלט אם משתתפים אז מגיע החלק שאני מנהלת משא ומתן איפה נהיה ממוקמים בתערוכה, איך ייראה הביתן או העמדה שלנו, איזה סוג פעילות נקיים ומה יש לנו לחדש באירוע הזה.

בכנסים ותערוכות תמיד צריך לחדש. לא מספיק רק להציג את הקונספט של הפעילות אלא לצאת עם משהו חדשני שמוציאים לאור רק ביום הכנס. אני אחראית על האסטרטגיה השיווקית ואיך נמתג את עצמנו מול המשתתפים, כאשר מבחינתי המטרה היא לבלוט, להפתיע, לייחד אבל כמובן שלהיות תואמים לקונספט שהלכנו איתו עד עכשיו כי לא משנים דבר כזה לאירוע אחד בלבד. מבחינתי הייצוג שלנו בתערוכה מבטא את צביון החברה כולה וצריך להתאים לאסטרטגיה השיווקית הכללית. אני חייבת להודות שארגנתי כמה וכמה כנסים מוצלחים במיוחד שהשאירו רושם רציני ותרמו משמעותית ליחסי הציבור שלנו.

וזה היה 60 שניות על חלקי בכוחJ

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s